Volg onderstaande stappen om te registreren voor ParkinsonInzicht:

  1. Inventariseer wie van het ziekenhuis gaat registreren (dit zijn alle neurologen en parkinsonverpleegkundigen die parkinsonpatiënten, DBC501, zien) en bepaal wie de verantwoordelijk neuroloog wordt;
  2. Vul het aanmeldformulier in. Alle neurologen die parkinsonpatiënten zien moeten in één keer worden aangemeld. Alleen dan kunnen zij in de dropdown-lijst van het systeem worden gezet. Andere medewerkers kunnen eenvoudig op een later tijdstip worden aangemeld;
  3. Mail het formulier naar dica-servicedesk@mrdm.nl (zie aanmeldformulier voor postadres). Indien de verantwoordelijk neuroloog niet de verzender van de e-mail is deze in CC van de e-mail te zetten;
  4. Indien gewenst kunnen NAW-gegevens van bestaande patiëntenpopulatie via de batch-upload in het systeem worden gezet. Vul het aanmeldformulier in en bekijk hier de procedure – de indeling van een .csv bestand dient er als volgt uit te zien;
  5. Bekijk het instructiedocument, de Quick Reference Card en de instructievideo’s en start met de registratie.

Hier vindt u de veelgestelde vragen voor zorgverleners.

Instructievideo’s ParkinsonInzicht

Ter ondersteuning van de ParkinsonInzicht registratie is een tweetal video’s gemaakt die u laten zien hoe u een nieuwe patiënt aan de registratie toe kan voegen en hoe u de gegevens van een bestaande patiënt kan wijzigen.

Nieuwe patiënt toevoegen

Bestaande patiënt wijzigen